I morgon börjar det!

Vardagen igen, dax att ta sig till jobbet.
Efter två veckor ledigt och bara massa god mat och godis. Och jag är typ 10kg tyngre, ochsen ska jag ta mig upp i morgon kl5 för jag öppnar :-( efter alla dessa sovmornar!
Hur ska detta gå?
Men det ska bli lite skönt med vardagen igen, så man kommer i rätt fas igen. Och INTE äta massa skit helatiden och kanske bara kanske börja träna igen.
Är ju lite rädd att jag ska sträcka stigbygeln så jag måste ta det lite lugnt.

Har förätit mig på cheez ballz. Jag tror jag snart skiter ut gula små bollar om det inte blir ett stopp snart.



Lycka till ni alla som börjar jobba i morgon!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tungt att gå och jobba!!! =(

Är inte ett dugg avundsjuk! Är sååå tacksam för att jag from imorgon har semester...kan ju kanske bero på det tillstånd jag är i också...hmm ;)



Hoppas det går bra att kliva upp så tidigt, vet vad du menar med sovmorgnar...pissjobbigt att behöva ställa klockan!

Vi ska också upp "tidigt" imorgon. Ska till MVC 9:15 och hela familjen ska med, ett projekt i sig med dessa segisar jag bor med!

Det jobbiga är att jag har min bästa sömn på morgonkanten mellan typ 5-10. Nu när Magnus är hemma så är det ju faktiskt möjligt att få sova då så jag kommer få en chock nästa vecka när han börjar jobba igen! Gahhhhh!!!



Jaja, ha det så bra! Kraaam!!!



2010-01-03 @ 19:19:34
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Carro

Men du klarar det :-) Nu är det inte långt kvar tills lillen kommer du får tänka så :-)

Jag borde ju klara att gå upp, vart ledig länge nog nu så jag borde ju vara utvilad :-)



Kram Kram

2010-01-03 @ 20:57:05
Postat av: charlotte

Det funkar inte så! om de gjorde de så hade jag skitit kycklingar för länge sen. Eller lagt ägg...

2010-01-04 @ 15:59:58
URL: http://mmonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0