Argbiggan!

Jag är just nu inne i ett surt beetende. Jag blir sur för lilla motstånd jag får, eller om jag pratar med nån och den/dem säger nått som inte passar mig. Och tillome om jag ringer till nån så kan jag bli sur eller irreterad på den jag pratar med. Men ring inte då dumma människa tänker man då. Men jag är ju knäpp just nu.
Och sen är jag så fruktansvärt lat orkar inte göra nått, allt är jobbigt.

Är det nån mer än jag därute som behöver lite sol och värme? Det är nog ljuset som gör mig såhär knäpp!

Men det har ju börjat vända nu, så man får hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej på dig "argbiggan"! ;)



Hur mås det? Vad händer hos dig?



Kram!

2010-01-16 @ 09:27:15
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0