Lukta illa!

Uscha, det är det värsta jag vet när folk, vuxna/barn luktar illa. Så det nästan vänder sig i magen. Vad gör folk på morgonen egentligen. Om man inte hinner fixa sig så man inte luktar illa. Eller när kläderna luktar skit? Tvättar dom kläderna i skit eller? Eller bara vatten utan nått? Vet dom inte vad tvättmedel är?

Kom hem till mig så ska ni får lära er ett och annat om tvättnig och personlig hygien!

Jag menar inte att man måste lukta parfym eller så, men att man tvättar av sig eller sitt barn så man inte kommer smutsig, det är det jag menar. Det är väldigt viktigt tycker jag.

Hoppas alla haft en bra dag iallfall :-)

Och snart är det fredag igen!


Kommentarer
Postat av: m

ja det var ett uttalande av en som är expert på att tvätt och städa, du som lägger ner en förmögenhet på tvättmedel och sköljmedel du kanske skulle skriva en bok.

fa´st jag får väl skylla mig själv för det är väl så du har blivit uppfostrad att vara renlig

2009-09-24 @ 11:08:18
Postat av: m

ja det var ett uttalande av en som är expert på att tvätt och städa, du som lägger ner en förmögenhet på tvättmedel och sköljmedel du kanske skulle skriva en bok.

fa´st jag får väl skylla mig själv för det är väl så du har blivit uppfostrad att vara renlig

2009-09-24 @ 11:08:39
Postat av: Carro

SV Mamma:Jaa mamma allt är ditt fel :-) Det var ditt sniffande som gjorde mig skadad :-)

2009-09-24 @ 20:20:44
Postat av: Lisa

visst är det konstigt? Pappa är likadan... undra om han är släkt med din mamma? - det var så vi blev skadade... :P



Men jag är otroligt noga med "lukten" för jag hatar om jag känner att nåt på mig luktar minsta lilla. och jag får alltid massor med beröm typ "herregud vad fin du är i håret" när man bara var så trött på morronen så man inte orkade duscha... världen är liten!



kramar

Lisa.

2009-09-24 @ 22:56:48
URL: http://pettymoose.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV Lisa: Jag tror nog dom är släkt :-) och alla är vi lika skadade ;-) haha Men då är det härligt att få beröm i sånna stunder. Kramar

2009-09-27 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0