Helgen

Åh vilken underbar och bra helg jag har haft. Med mkt vänskap, och mkt familj. Trevliga middagar och trevliga shoppingturer.

När man inte förväntar sig nått så hittar man allt. Varför tänker man inte så jämt för?
 
Och jag har fyndat hela helgen. Hittat en svarta skinnjacka, ny sjal, ny mössa. Hitta nya gardiner och kuddar till soffan. Allt som jag köpt har bara fallit på plats.

Och det var länge sen jag kännde mig såhär glad över allt. Riktig bra känsla och det gillar jag.

Och idag vart jag bjuden på fika av min hyresvärd och hennes barn. Mkt trevligt att sitta där och prata lite och äta bullar :-)

Vilken helg, hoppas alla mina helger kommer att vara såhär föralltid :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0