Måndag!

Vilken bra dag jag har haft, det var så otroligt skönt att vara tillbaka på jobbet. Skönt att ha nån att prata med och träffa alla barnen.  La in om julsemester, bara 4 veckor kvar sen ledig i 2 veckor mkt trevligt,sen lite prat med chefen om nästa termin och jag fick nog som jag ville :-)
Är väldigt glad idag!
Efter jobb vart det lite fix och trix med julklappar. Känner mig bra nöjd nu. En köpt till, bara päronen kvar nu :-) Nu ska jag bara införskaffa mig inslagningspapper så jag kan börja slå in.
Sen när jag gick på stan slank jag in på en affär som jag INTE alls behövde gå in i, och ut kom jag med en påse med s--k!
Ni kan väl aldrig gissa vad jag köpte? ;-)
 

Nu vill jag ha jul och massa julmys!


Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att du haft en bra dag och att du är frisk igen!!!



Kram kram!

2009-11-23 @ 18:53:45
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv Lena: Tack vännen <3

2009-11-23 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0