Idag är jag lycklig!

Jag älskar min familj ♥


Kommentarer
Postat av: Lena

=)



Vad kul att vi hann träffas en pyttestund idag! =)

Fick såååå fina kläder av mamma din, den där bortskämda lilla tjejen! ;)



Längtar till nästa gång vi ses! Kraaam!!!

2009-11-29 @ 19:28:24
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Carro

SVL:Längtar oxå till nästa gång vi ses, och då får vi fika med ;-)

Mamma tycker att det är så kul att handla, så hon vart bara glad att allt passa :-)

Kramar

2009-11-30 @ 20:01:47
Postat av: moster

Härligt att du är lycklig. Vi mår oxå bra här nere i Götet.

2009-12-06 @ 18:55:00
Postat av: Lena

Hej hej!!!



Vet att vi ska höras idag men jag måste ändå skriva här så jag inte glömmer...=)



Skulle du kunna fixa en sak åt mig innan du kommer upp den 19:e?



Jag behöver vax-kakor till min aromalampa, yankee candle clean cotton och någon mer julig doft.

Sist köpte jag på Myrra nere i gallerian (St Per?). Har du lust att kika om de fortfarande säljer och vad de kostar?

Finns inte att få tag i här i Gävle...



Jag kan föra över pengar åt dig så slipper du lägga ut om du har möjlighet att gå dit..

Ska försöka komma ihåg detta och fråga dig när vi snackas idag men risken finns att jag glömmer...;)



Kram kram!



2009-12-08 @ 07:57:13
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0