Söndagkväll

Har vart  ute hela dagen och solat, så jag känner mig en smula trött och slut i huvudet :-) Så det blir nog en tidig kväll skulle jag tror. Tänk om hela sommaren blir så här härlig och varm. Vad gla jag skulle vara då.
Det hoppas vi på!
Morgondagen bjuder på jobb, sen börjar jag plugga i morgon med. Vi får se hur det går ;-) Sen är det P-Möte på jobbet. Så det blir nog en lååång dag.
Senare i veckan bjuds det på en tripp till kära Götet. För lite studentfirande. Jag hooppas på lika vackert väder som idag.

Hoppas alla får en bra måndag!

PUSS







Jag hitta den här bilden. Usch tycker det är så hemskt att tjejer svälter sig på det här viset. Sluta genast tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa (kusinvitamin)

Ja! Hoppas till 1000 att det är fint väder på fredag! :)

Vad ska du plugga för nåt?



Appropå sista bilderna så ser de helt fruktansvärt ut, att de kan vara så smala och leva.... usch.



kramar

Lisa.(pytteälgen)

2009-05-31 @ 23:33:25
URL: http://pettymoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0