OMG- vad fasiken ska man välja?

Mobilernas land är nu för tiden ett rent helvete! Vad ska man välja? Vad är bra och vad är dåligt? Ingen susning. Så eftersom jag är tjej så går jag på utseendet på dom :-) Så det står mellan två st nu.


En svart, för charlotte har en rosa. Måste ju skilja på dom :-)


För mycket knappar men jag tycker att den är så tuff! Men vad ska jag ha den till är en fråga?

Tror att det lutar lite åt den som charlotte har, men jag tycker inte om det där skyddet som är på den mobilen. Som sitter för Touchen (displayen) Så den inte repas. Jag tycker det är fult.
Men den går väl att leva med.

Haha skäms över mig själv vilka problem jag har.

Kommentarer
Postat av: charlotte

men ditt pucko. skyddet behöver du inte ha. de är bara en grej man får med. suck.

2009-03-21 @ 21:03:04
URL: http://mmonroe.blogg.se/
Postat av: Lena

jaa du! Vad svårt att välja...kan tyvärr inte hjälpa dig.



Kraaam!

2009-03-22 @ 07:31:15
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej förlåt då det visste jag inte! Måste du vara så hård mot mig charlotte! Vad sägs om att vara lite vänlig ich hjälpsam istället :-)

2009-03-22 @ 10:37:54
Postat av: mads

först och främst måste du välja om du vill ha touch eller knappar. efter det valet blir det lättsre att välja lur. jag gillar touch, henrik hatar det. så om du bara kommer fram till det först så ska jag hjälpa dig sen =)

2009-03-26 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0