Kräksjuka ut!

Om man ska följa reglerna med 48 timmar efter sista kräkning. Så smittar jag inte längre i morgonbitti halv fem. Så ni vet då är det bara att komma på besök :-)
Är så trött på att sitta inne nu så jag storknar nog snart.
Men nu har jag städat ut kräksjukan iallfall, och har tillome rensa ut massa kläder och annat skit. Så min första friskna dag ska jag tillbringa på tippen med min käre far.
Ska bli trevligt :-)

Nu ska jag icke vara mera sjuk, tycker att jag har haft mitt fördetta år. Och ingen annan i min familj ska vara sjuk heller. Nu är vi klara med operationer och förkylningar och kräksjuka.
Nu är det bra!

Nu ska jag kolla på Så ska de låta och njuta av att det ska bli en frisk helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0