Mögligt värre!

Denna blogg kommer inom kort att mögla sönder. För här skirvs det inte mkt. Men vad ska jag skriva, när det ej händer nått spännande. Två av mina semester veckor har nu gått och det återstår två. Men dom två har jag körlektioner varje dag. Så det blir inga långa sovmornar här inte. Men det är ju till nått positivt i slutändan :-)

Just nu mummsar jag på marabous choklad med jordgubbar i. Hur god är inte den lixom, så tråkigt att det är limited edition. Men man kan ju alltid hoppas att den blir kvar. Bäst att passa på att äta massa strunt när man har semester, för sen måste jag genast sluta för det börjar gå utför på vågen nu :-)

ajökens så länge!

Kommentarer
Postat av: Moster

Det kan väl bli nog så spännande att övningsköra, eller? Och så går det väl tyvärr uppåt på vågrn kan jag tro. Fniss!!!! Kraaam

2009-07-18 @ 20:07:00
URL: http://tankarhuset.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh! Jag har inte prövat sommar-maraboun än! Borde kanske göra det, det är ju så många som säger att den är mumsig. :)

2009-07-19 @ 23:17:47
URL: http://pettymoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0