Lovley Friday!

I morgon är det fredag!

Härligt, och ingen körning så jag får sova ut! som om jag gjort annat än att sova på semestern, men ändå. En härlig känsla att inte ställa klockan.

Ska se om vi får ihop en lunch i morgon med girlsen. Alla jobbar och har olika saker för sig så vi har inte haft tid att träffas. Men nu får vi se om vi lyckas.


Lördag bjuder på middag hos Evert och Bosse, kul kul länge sen man träffa dom nu.
Så det ska bli mysigt, kanske får en glimt av nykläckta Anton med. :-)


Sen blir det utgång på kvällen med girlsen, kul och jag ska dricka Rosé mumma :-)



Kommentarer
Postat av: Moster

Någon speciell sort som du kan rekommendera?

2009-07-24 @ 09:54:43
URL: http://tankarhuset.blogg.se/
Postat av: carro svarar moster

Ja, jag gillar Jacob´s Creeks rose. Den är inte så dyr heller. Och sen åkessons som finns på bag in box. Super god är som saft :-)

2009-07-24 @ 12:12:06
Postat av: moster

Tackar för tipset.

2009-07-24 @ 20:51:40
URL: http://tankarhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0