Tummen upp för fullerö handel

Det är fasiken en jävla bra affär de. Man kan verkligen handla sig fattig där.
Nu hade dom börjat med Julen redan, men det var jättemyigt och gå omkring och titta på allt fint.
Massa fina ljus och ramar och grejjer hade dom.
Ohh vill bara ha allt, och ett stort hus att ha allt i skulle oxå vara bra, Tack! :)

Börjar känna mig väldigt bra i min förkylning nu, det lönar sig verkligen att vara hemma och vila ut ordentligt. Annars brukar man ju alltid gå tillbaka till jobbet för tidigt, så går det nån vecka så är man sjuk igen.
Men nu så tror jag att det har blir bra, och det känns jättebra!
En dag till med lite vila, sen kan jag jobba på torsdag.

Nu ska jag krypa ner i soffan och göra mamma sällskap, sen kolla på IDOL.

Ha en FAB tisdagskväll

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0