Söndag

En stor kopp varmt te, massa tända ljus och filtar och kuddar. Ligger jag i soffan och myser.
Har riktigt ont i min rygg. Har bara legat ner sen jag kom hem från gävle idag. Känns inge bra alls. Jag hoppas att det blir bättre.
 Har vart hos syster i helgen, hon bor hur fint som helst. Riktigt avis faktiskt. Har  träffat Lena mycket i helgen oxå, och det har vart super roligt. Har saknat henne mycket. Lena visade oss idag en super bra affär, nått med dollars hette den.
Och det var typ inget som kostade över 100kr. Mee liike.

Köpte massa grejjer, nya kaffekoppar 3 för 20kr hur billigt som helst.
Sen köpte jag massa ljus och två skit snygga lampor. jag är så nöjd!
Måste besökas snart igen.
Tur att jag känner många i gävle nu :)

 På tv nu en ny säsong av Ensam mamma söker. Sånt gillar jag!
 
Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0