Nytt inköp

Har länge letat efter ett tidningsställ som jag kan ha tidningar i på toaletten. Ifall nån blir nödig och måste sitta länge (charlotte). Och nu så hitta jag ett, väldigt fint tycker jag faktiskt.


129Kr på PLANTAGEN.

Ett mycket bra pris, och väldigt fin :) Finns även i en storlek större om man vill ha de.

Annars så har jag vart på IKEA med mamma, handlade lite ljus behövde lite påfyllning :) går åt mycket nu!
Sen handlade jag några nya huvudkuddar, handlade ett par för ett tag sen och dom var super sköna. Så nu passade jag på och handla två till så jag har fyra. Det är sånt som man inte vill slänga ut pengar på tycker jag, men man måste ha. Och nu börjar ju känna av min nacke med dom andra,(gammla) så då är det ju lika bra att köpa några bra och sköna! För man ska ju inte gå i genom livet och ha ont, om man inte måste ellerhur?!

Nu blir det lite IDOL och sen hemmafruarna. Kul kul.

Bästa kommentaren idag var av Henkan: "Du är som en liten husmor du"
Och då vart jag lite glad, för jag är nog som en liten husmor. Grejar och donar!
Eller som min syster brukar säga: " Carro, du är en mamma utan barn" det tyckte jag oxå lät lite roligt.

HA DE FOLKET
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0