Mitt helprojekt!

Det här har jag hållit på med i helgen imellan jobb och sömn.


Före



Efter
                                    
 lite mysigt och lantligt! Marilyn passar inte riktigt in, men det får vara så nu!




Före



Efter
 
                                   

På korten så syns det inte att dom ser lite slitna ut. Och färgen inte är helt jämt. Men det är bara ett stort plus att dom ser lite gammla och slitna ut, för det gör dom så mycket finare. Ser ut som om dom har massa år på nacken! Och det är så jag vill ha de :)

Vart mycket mysigare med vitt faktiskt, och lite mera Landet känsla.

Tycker att jag har vart väldigt duktig faktiskt, och riktigt nöjd är jag!

Får se om jag orkar måla spegeln nån dag. Men jag vill ju faktikst ha en ny spegel, med guldram.
Men det får jag fixa en annan dag!

Nu ska jag duscha!

Vart det nå fint då Charlotte?!

PUSS

                                              

Kommentarer
Postat av: charlotte

måste erkänna att det blev väldigt fint. men du håller dig borta från mina möbler!=D

2008-09-30 @ 00:27:50
URL: http://mmonroe.blogg.se/
Postat av: HP

Du är som en liten husmor du!!

2008-09-30 @ 08:42:14
Postat av: Sofie

oj vad fint det blev!

duktig du e :)



puss o kram

2008-10-01 @ 12:27:36
Postat av: mads

sjukt snyggt!

2008-10-01 @ 21:09:04
Postat av: Lena

Jättefint!



Vilken energi du har...=)

Får jag hyra in dig här hemma att fixa lite? =)



kram!

2008-10-02 @ 13:41:19
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0