Jaha

Ingen bettskena idag heller då, suck orka mera nu. Snart så ger jag upp. När jag kom dit idag och skulle prova den, så passa den inte. Så det var bara att göra nya avtryck de och se glad ut.
Men innerst inne så var jag inte så värst sur, det man blir sur för är att man får åka från jobbet för att kunna gå till tandläkaren.
 Och det kan man ju inte göra i all evig tid. Tillslut blir ju folk lite less på det med.
 Det är ett evigt pysslande för att få i hop tiderna att gå till tandläkaren eller doktorn.
Men nångång ska jag väl få min skena.

Nu blir det tv, och ligga på soffan och vila så jag blir frisk och kan gå och jobba!

Ha en bra kväll
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad drygt för dig! Hoppas det är bra annars, vi får synas snart :)

puss o kram på dig

2008-09-22 @ 19:54:36
Postat av: Carro svara sofie

Ja det är lite drygt :) men men man ska inte klaga :) Allt är bra annrs, själv da? ja jag tycker vi ska ses snart. Vad heter din blogg, har sökt men jag hittar den inte :) puss och kram

2008-09-22 @ 20:07:47
Postat av: Sofie

http://suffibuffi.blogg.se/



puss

2008-09-23 @ 10:30:16
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-23 @ 10:36:24
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0