Happy day...nooot

Trodde att det var en Happy day idag, allt började så bra och allt var ok på jobbet.
 Meen sen så börjar min mobil strula ännu mera idag. Så det var bara åka tillbaka till affären och lämna in den på lagning igen. När jag kom dit så kännde killen igen mig och sa men du var ju här i fredags och hämta den.
Jupp surru grabben den funkar fortfarande inte :)
Otur nu så hade dom ingen lånetelefon, så nu måste jag rota fram en gammal nånstans.
Men tills dess har jag mammas phone.
Nu blir det fix hemma, sen mys i soffan till idol.

Sängen tidigt ikväll, börjar känna mig lite roslig. Och då är det bäst att sova bort det.

Gävle i helgen, kul att se hur syster bor. Och hoppas på att få träffa Lena.

Puss&Kram folket

Kommentarer
Postat av: Lena

KLart du lär träffa mig också! annars!!! ;)

2008-09-04 @ 21:07:33
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0