Framtiden

Tankarna snurrar som alltid i mitt lilla huvud. Och idag snurrar det mer än vanligt. Blir nästan lite yr av allt tänkande.
 Och som ni nog alla vet vid det har laget, så kan jag inte sluta tänka och låta allt bara bli som det blir. Det är nog mitt största problem.
Skulle mer än gärna gå runt och le hela dagarna och ta dagen som den kommer. Men sån är INTE jag. Jag måste lära mig att jag kan inte planera allt för all framtid. Framtiden är ett mysterium och jag kan inte göra så mycket åt det. Visst kan jag välja rätt saker som kan avgöra min framtid, men hur ska jag kunna välja rätt när jag inte vet vad det är jag vill?
Nu orkar jag inte grubbla mera.

Hänga lite tvätt ska jag göra, sen blir det att åka och träna. Hoppas träningen får mig på andra tankar.
Hoppas jag hinner hem till IDOL ikväll, träningen börjar 19.00. Jag får cykla fort som sjutton hem på min nya racecykel, med cykelkorg :) ska sätta fast ett kort på båda hjulen så det låter som en moppe med :)
Allt för att förgylla dagen lite :)

KRAM
på er ALLA

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du är en väldigt vis kvinna lilla carro!!!

2008-09-17 @ 08:13:48
Postat av: Anonym

ska du inte skaffa en sån där polisgrej som mårten i ebba och didrik då??

2008-09-17 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0