Vita trosor!

Har rensat hela min tros/bh/strump låda, och slängt allt gammal skit som man sammlat på sig! Och även då slängde jag allt vad vita trosor är! Hatar vita trosor tycker de så fruktansvärt äckligt på nått sätt. Det är bara snyggt om man är brun, då kan jag andvända vita men inte annars. Och hur ofta är man brun lixom? Om man har tur så är det väl på sommaren, men det ska man ju inte hoppas på i det här landet :)
Så nu är min  låda fin igen och innehåller bara svart i allt. Strumpor och rubbet. Man kan tro att jag har sorg, men sånn är jag bara :) haha tråkigt info.



Så snygga skor, vill HA! Men henne gillar jag INTE! Men hon har bra smak på skor.

Bild: Posh24.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0