Trött Caroline idag!

Är så fruktansvärt trött idag, har inte alls sovit bra i natt. Och inte igår natt heller. Men jag vet om jag går och vilar nu så kommer jag INTE alls att sommna ikväll. Så det blir att hålla mig sysselsatt idag.
Så jag kan få en natts riktig sömn. Känns som det var ett bra tag sen nu jag sov helt utan att vakan eller att ligga vaken.

Så jag ska åka och träna nu, och städa när jag kommer hem.
För att HOPPAS på att bli så super duper trött så jag sommnar bra tid i kväll. Och inte fram mot två på natten!
haha jag låter som ett litet barn som inte kan sova på nätterna.
Men det struntar jag i för sömn är så viktigt för mig, för att jag ska orka och vara hyfsat trevlig.

Vi får hålla tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0