Tisdag

Kännde mig otroligt trött i morse när jag klev upp, försov mig till och med. Vakna och såg att det bara var 20 min tills bussen gick. Så det var bara att springa upp och klä på sig och kuta iväg de!
 Ännu bättre start på dagen när man redan är så pissigt trött! Då blir ju allt fel hela dagen känns det som.
Så jag har gått runt hela dagen som ett vandrande lik, och set förjävlig ut. Har verkligen kännt mig FAB hela dagen haha.

Så det har vart en lugn da ida, fast jag sluta tidigt så åkte jag bara hem och vila. Orka inge annat.
Ska kika lite på The Hills nu.

Senare ska jag följa med mamma på nått möte angående farfar.

På återseende ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hade också en sån där skitdag igår!!! Och Cissi som jag jobbar med också!

Allt gick fel eller kändes fel, uscha!



Men idag är jag på bra humör igen!!



kram!

2008-10-29 @ 12:34:20
URL: http://lenasvarld.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0