Nya rutiner

Jobbigt att komma in i nya rutiner, mina är att jag har börjat träna/röra på mig mera. Och nu som idag så hade jag tänkt att träna, men jag har ont i mitt ben i en muskel. Så jag haltar lite lätt :)
Det är säkert nog för att jag har tränat mer än vanligt, man sträckte ju inte direkt nån muskel förr av att ligga på soffan :)

MEN jag får vara nöjd att jag iallfall tränat två pass den har veckan, så får jag vila mitt ben lite.
Det jobbiga är att jag blir SÅ besviken på mig själv fast jag inte borde det.

Man borde vara nöjd med det lilla som man presterar, men det är så svårt i bland.
Man vill så mycket med allt.

Men jag ska vara glad, för i morgon är det ju FREDAG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0