Höstmys

Hösten i år tycker jag är så himmla fin. Var den lika fin förra året, eller är det bara jag som lagt märket och uppskattat andra saker i år. Som att det är så fint med alla löven som ligger på marken. Tycker oxå att ALLA träden har mera färg iår. Eller så har jag bara inte tittat upp förr. :)
Försöker uppskatta dom små sakerna i livet. Jag tycker att man ska uppskatt det saker som finns runt en helatiden, jag har haft svårt för det. Men jag försöker ändra på mig.
Ett steg i taget, mot rätt håll.

Mot den POSITIVA andan





.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefina bilder!



Jag tycker också den här hösten är underbar, väldigt vacker!



kram!

2008-10-20 @ 18:33:42
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0