Helg

FREDAG ♥

Strålande glad blir man av det! Men jag jobbar hela helgen så, så mycket kul blir det inte. Men man ska vara glad ändå, och se det ljusa i allt, det blir ju ändå pengar pengar i slutet ;)

Vart ingen snö i natt här :/ men nått är påväg ner just nu, så vi kan ju hoppas det är här för att stanna ett tag.

Snart är det IDOLMYS, ska tända massa ljus och krypa ner i soffan och dricka cola ;)
Mysigt med helg tycker jag för då kan man göra allt lite EXTRA mysig.
Jag gillar ju som sagt massa ljus och andra mysgrejjer :)

Fick en trevlig Halloween bukett idag av min RARA mamma. Tycker jag var väldigt trevligt.
TACK, snälla mamma!





GLAD HALLOWEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0