happy söndag!

Mysig dag, har hunnit med hur mycket som helst! Först fika hos våra kära grannar Eva&Bosse, med pappa och charlotte. Var jättetrevligt att träffa dom, var för länge sen jag träffa dom.
Sen till biltema och handla lite grejjer. Sen fixa magnus 30 års present. Vidare till gränby handla tårta och massa andra godsaker. Hem till päronen lite släkt och vänner kom på fika, charlotte fick lite presenter :) Sen körde jag och maddis upp syster till gävle, hon hade på tok förmycket saker att åka med på tåget. Sen hann vi förbi en sväng till Lena och prata lite sen hem. Vilken dag.
 Men det är såhär söndagar ska se ut, det är då dom är som bäst! Bara en massa mys och trevligt sällskap :)

Nu sitter jag alldeles slut i soffan och tänt massa ljus och bara slappar och tittar på gossip girl. Happy söndag!

Hoppas alla har köpt ett rosa band!

Ha en bra söndagkväll!

PUSS



Kommentarer
Postat av: mads

jag har faktiskt köpt disktrasor med rosa band. limited editin. det du stumpan.

2008-10-05 @ 20:18:57
Postat av: mads

jag har faktiskt köpt disktrasor med rosa band. limited edition. det du stumpan.

2008-10-05 @ 20:18:59
Postat av: carro svarar mads

mycket bra stumpan, stolt jag blir över dig!

2008-10-06 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0