Frostig morgon!

Var kallt och frosten låg kvar i morse när jag åkte till jobbet! Men inte gjorde det nått, var bara att klä sig varmt så klarade man av det.
Fick en sån där mysig känsla i kroppen , att snart får man börja julpynta.
Och julfika :) lussebullar och pepparkakor ;) mums!
Längtar tills jag får plocka fam allt fint och hänga upp min stjärna i mitt ända fönster, ;) som det går att hänga i får vi säga. Haha tur att jag har stjärnor på fötter oxå, som en lampa. Så jag kan ha lite fler.

Ska leta fram mina vinter skor nu, som jag ska ha på mig på fredag när vi ska på utflykt med kidsen. Så jag inte fryser om fossingarna.

Sen blir det träning på friskis.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0