Regnet det öser ner, solen går upp och ner :)

Usch vilket tråkigt väder det var ute idag, vart tvungen att åka ner på stan hade en tid att passa så jag kunde inte bara stanna inne. Som jag hade velat. Men nu sitter jag i soffan och glor på one tree hill, och tänker på nästa gång jag ska gå ut, runt sju när jag ska iväg och träna. Och hoppas att det har slutat regna då.
 
Tänkte på en sak när jag gick på stan idag, att folk är så jäkla otrevliga. Dom går bara rätt in i en om man inte väjer undan. Och om dom går in i en så ber dom ens inte om ursäkt. Har dom inget vett folk? Bara rusar förbi och ens inte kan säga förlåt när man puttar till nån. Väldigt tråkigt.
Sen när jag tog bussen hem så var busschafören väldigt trevlig, först när man klev på så sa han välkommen! Då vart man glad, inte alla som göra det. Men sen varenda gång nån klev av så ropade han ut i högtalaren ha en trevlig dag! Hur snällt är inte det? Jag log varje gång han gjorde det. Men det var ju ingen som direkt sa nått tillbaka till han.
Men det är ju dagens ego människor.
Men när jag klev av så vända jag mig om och log och vinka åt han. För det tyckte jag han var värd efter att vara så trevlig mot alla!

Jag tycker att alla ska vara trevligare mot varandra och ta vara på varandra, men vet aldrig vad som händer! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gumman, allt bra med dig? hade tänkt hänga på er å träna den här veckan men nu har jag blivit sjuk, jäkla skit! aja hoppas det går över fort...

Ha det bra

Kram

2008-11-11 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0