Måndag!

Och jag känner mig tröttare än tröttast idag! Men det är det värt efter en mycket rolig helg. Och mycket spännande ting har hänt ;-)
Syster har även vart hemma och det gör ju saken mycket bättre *älska*
Haft en super mysig helg med vännerna, vart utgång både fredag och lördag! Därför man är lite sliten. Igår hade jag och madde slapp dag, och låg i soffan och mös och kolla på film hela dagen så UNDERBART. Sånt som gör en så HAPPY. Vänner och mys och massa ljus! Det gillar jag.
Senare åkte vi och tittade på nyfödda UNDERBARA Stella! Hon var såå fin ville bara ta med henne hem! Det var så mysigt att sitta och hålla i henne och lukta på henne! *kär*

Snart ska jag bege mig till affären, men det verkar som att telemasten har slagits ner av snöstormen i natt för jag har ej nån mottagning på min lur! Så ni som vill mig nått idag, ni vet vart jag bor ;-)

Undra om mamma och pappa är påväg hem idag? För jag tror att dom ska komma hem i morgon, eller onsdag? Jag blir lite osäker, när är det Charlotte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0