Plattfisken min syster

image179

Haha

Kommentarer
Postat av: mads

du är så taskig! jag gillar charlotte. hon kan iaf se sina tår och då kan hon ha snygga skor och veta om det. har du aldrig undrat varför vi tittar på dina fötter? troligtvis för att dina skor aldrig matchar, men vi förlåter dig, det kan ju inte vara lätt när man inte ser dom för att brösten är ivägen !

2008-05-15 @ 23:04:19
Postat av: Lena

Hej hej.

Har en riktig skiiiiitdag här på jobbet så nu sitter jag och längtar tillbaka till jobbet på Lövstalöt!
Här är alla ego och tänker bara på sig själva, det suger!

Längtar till på lördag då jag kommer och hälsar på, ska bli skoj!

Lust att luncha på Ahlbergs?

Kramen!

2008-05-19 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0