Mys

Vart en mysig hemmakväll igår med ostbågar och cola. Med charlotte och Maddis. Mysigt och rolig var det.

Idag så tvättar jag. och har även vart ute och solat med syster en stund, tills tålamodet sprack och vi gick hem igen. Har inte tålmod att ligga stilla förlänge.
 
Nu ska jag hänga tvätt ute, det lukar så jäkla gott när man tar inte det sen.
 
Ut till päronen ska jag ikväll på lite morsdagmiddag, och sen till Madde eller till mig och kolla på film! Vi får se vart kvällen tar oss.
 
Puss och hej så länge

image184

Kommentarer
Postat av: Lena

Mysigt med hemmakväll...blev alltså inget firande antar jag.

Allt bra? Min kollega har slutat på jobbet så nu är det lite förvirrande igen....

Kram kram!

2008-05-26 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0