Länge sen sist

Nu är det ett tag sen det hände nått här. Men jag kan säga att det inte hänt så mycket nytt, så det finns inte mycket att skriva om.
 Har precis vart ute och gått en såndär riktigt lång promenad. Jag till och med sprang halva delen av min ca 8km, eller den kanske bara var på 6km idag. Har lite ont i mina bihållor fortfarande så jag ville inte ta i förmycket.

Men jag hoppas att jag mår bättre i morgon, och hoppas då på att klara hela långa sträckan.
Men det vart mycket upp och ner i bland gammla uppsala kullarna idag, så jag fick nog bra med rumpträning .
Få se om jag kan gå i morgon :)

Nu ska jag plocka lite här hemma, sen blir det lite Uggly Betty, och sen Hemmafruarna.
Och lite glass på det, för det är jag värd idag.

Ha en bra kväll

Puss&Kram

image173




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0