Gud vad jag önskar att jag va som min syster!

Jag menar, hon är ju både snygg, smart, bäst och rolig. När jag tänker efter så borde alla va som min syster. Hon förtjänar allt här i världen.

Nu ska jag gå in på handelsbanken och föra över alla mina pengar till henne, sen ska jag ge henne min lägenhet och allt jag äger. Ja de ska jag! det förtjänar hon, den där Charlotte! Hon är ju bäst! Charlotte om du läser detta så tillhör nu alla mina tillgångar dig!

Det ända hon inte förtjänar är att veta lösenordet till min blogg...... Men men!

Mohahahahahahahahahahahahahahahahahah!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack syster!

2008-05-15 @ 18:00:05
URL: http://mmobnoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0