Fredag

Systeryster är i Paris, inte ett dugg avundsjuk :) Är ute hos päronen nu, har firat pappa lite han fyller ju år i morgon. Och ni kan inte gissa vad han fick i present. En platt tv, som han ska kunna ha ute på sin nya inglasade alltan. Inte avunsjuk där heller :) Imorgon hade jag tänkt att sola lite på dagen, innan jag tar mig in till staden igen för kvällens festfirande för Söta Anna. Det ska bli super trevligt!

Hoppas på en lyckad kväll med fint väder, Men det tror jag nog att det kommer bli. Ska bege mej till säng snart, magen är full av god saker så jag orkar knappt sitta upp. Det är så man blir fet, åka ut till päronen på middag. :)
Nä, nu ska jag sussa. HOppas alla får en trevlig fredagkväll.
Ses i vimmlet i morgon.

Puss och hej


image187


Kingston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0