Suck

Bara titta ut genom fönstret gör så att man deppar ihop till en liten hög i sofffan igen.

Vill ha sommar och sol nu. Vill ha härlig vår, bara ha en tunn skinnjacka på sig med en fin sjal runt halsen och fina ballerina skor eller några fina tygskor kanske. Och ett par snygga solbrillor.
Det vill ja ha nuuu.
 Hata snön, just nu iallfall. Det är ok med snö när den kommer i tid. Inte nu, när nästan hel vintern har gått. jaja nog prat om strunt. Visst är det konstigt att när man inte kan göra vissa saker, pga att man är sjuk tex. Så vill man göra det så mycket. Ja vill så gärna gå ut och gå eller gå och träna. Men så fort jag försöker anstränga mig så flåsar jag som en kossa. Och det är ju inte bra att träna när man är förkyld.
Hoppas jag får nått för min värk av doktorn ikväll.

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0