I ´am Back

Nu är jag tillbaka igen. Mycket har hänt sen sist. Flyttat har jag gjort, och det har gått jättebra. Allt är nästan på plats. Saknas bara lite tvlor och så, men jag vet ju ej än vad jag vill ha så, det kommer så småningom.

Jag har även fyllt år, så numera är jag 23 år gammal. Jag fick en superfin bärbar dator av päronen, passar superfint i min nya Lgh. Är så öjd med allt nu. Allt känns bra och jag trivs jättebra. Jag oroade mig som alltid för ingenting, helt i onödan. Haha typiskt mig.

Helgen har varit full av festande, så det har gått så himmla fort. Det mesta har bestått av att vara bakis, men det har det vart värt. Det är inrte varje helg det är fest både fredag och lördag.

Syster är i London, kommer hem i natt. Saknar henne mycket.  Hon får inte åka bort och vara borta så här länge. Det funkar lixom inte. Hur ska jag klara mig när hon börjar plugga?

Nu ska jag lägga mig i soffan och äta choklad.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att ha dig tillbaka! jag har saknat dig! =)

Kul att du trivs med ditt nya hem och allt det innebär. Ska hälsa på dig!Snart...hoppas jag.

kramen

2008-03-18 @ 19:15:12
URL: http://lenasvarld.blogspot.com
Postat av: mads

du skall icke äta choklad mera. du bryter våran pakt och får i dig alldeles för mycket sötsaker caroline. vi skulle vara starka!

2008-03-18 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0