Död sill, kanske makrill

Idag har jag legat på soffan hela dagen, och kollat på film. Har haft ont i huvudet och vart jelt orklös. Precis som en död sill. Men det börjar kännas bättre, jag börjar se ljuset i gläntan igen.
Eller var det gud som var här för att  hämta mig?
Jag kankse misstolka det hela?
Har tvättat lite idag, känner mig stolt. Ska byta rent i sängen idag me, börjar lukta gammal sjukdom i sängkammaren och det är inte speciellt sweet.

Ikväll är det Grey´s anatomy.
 Det ska bli kul.

Sen får vi se vad som faller mig in för resten av kvällen, inget intressant antadligen efter som jag ligger på soffan och har huvudvärk.
Men, man ska aldrig säga aldrig.
 
Hej på er!


image164


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0