Tisdag

Sverige möter Grekland ikväll då. Hoppas det går bra för dom. Vet inte än om jag är så sugen på att titta, men en lite blick blir det säkert. Har städat och tvättat idag, känner mig riktigt duktig faktiskt.
Även fast jag har varit väldigt duktigt den senaste tiden att hålla det fint.
Nu är det bara disken och damsugning som väntar, men det tar jag efter jag vart och handlat eller i morgon :)
 
Helgen har varit underbart varmt och skönt. Var och bada i rullsand i fredags med charlotte och Lena och Tuva-Li, var super mysigt. Längtar massa tills nästa gång.
Sen bestod helgen av lite mera sol och bad, oh utgång både fredag och lördag. Superkul och super trevligt.
Sen jobbade jag i söndags, gick jättebra. Men trött var jag :) De var nog min helg det, och nu är det vardag igen med nya äventyr :)
Nu ska jag hänga tvätt sen handla, sen promenad med Maral 

Puss och hej



Liten bild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0