Länge sen sist...

Men det har inte hänt  så mycket. Vart på bio, sex and the city. Så järans bra. Måste ses av alla!

Vart på Grönan och fira Annas födelsedag, super kul. Vi var som små barn igen och sprang runt runt, tills vi börja må illa och märkte att vi inte var så små längre utan att vi faktiskt börjar bli rätt gammla, för att springa rumt som irra höns! Haha men kul var det.
Sen har det vart midsommar, det var super mysigt med god mat och sällskap. Men jag hade somvanligt ont i min käke. Så jag var ju som en tråkig gammal käring. Men nu har jag vart hos tandläkaren, blir nog en bëttskena så jag slipper det onda.
Har även haft lite avslutning på jobbet för barnen, vart så mycket presenter så jag vet inte vad jag ska säga. Massa blommor och choklad. Och fick även ett presentkort på hm idag, som jag har spenderat :) Vart två toppar och ett fint linne och sminkbortagnig. Massa grejer. Passa perfekt vart så glad :)

Nu tvättar jag, fixar med blommorna jag har på min lilla uteplats. (Ser jättefint ut måste jag säga)
 Håller på att färga lite kläder svart, det som blivit lite utnötta och ett par byxor som jag ej gilla.

Har även bäddat rent i sängen och städat. Vilken huslig människa jag är, inte sant ?! haha

Imorgon blir det utflykt med barnen, till stadsparken och kolla på grisar och getter som är där.

Sen ska jag åka och handla lite blommor med mamma. Är ute efter pelargoner, den rosa sorten (Mårbacka, för att vara exakt) tror dom kommer passa bra hos mig. Tycker dom är fina, och sen får man en härlig känsla av landet när man ser dom.
 Hoppas på det bästa.
 
Ha en trevlig kväll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0