Godagens Godagens

Efter en hel dag med storstäd och inhandling av mat. Så är mitt palats fulländat. Nu luktar det smultrorn igen. Och nu vart jag alldeles trötter.
Tänkte ta mig en lång promenad men vi får se hur det blir med det.
Nyköpat buketter med liljor pryder mitt kök och v-rum. Mycket fint. Tycker det är å mysigt att köpa riktigta blommor och ställa ut, det blir såå fiin och hemtrevligt då.
Det har jag nog fått av mamma, för det gör hon jämt.

Har även köpt en lite blomma till mitt ute bord, blev söt faktiskt.

Fick mig en liten tankeställare idag, jag hoppas att jag bevarar den bak i huvudet. Så jag tänker mig för nästa gång jag gnäller över nått som inte är så allvarligt. Ingen annan än en själv, kan göra sakerna bättre. Det är bara en själv som kan ändra på det.
 Snart börjar jag på mitt extra jobb, det ska bli kul. Ser framemot att tjäna lite extra slantar. Behövs ibland när man vill göra nått roligt.
Nu ska jag göra nått att äta magen skirker.

Hej svejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0