Tisdag/Trött

Hemkommen från Lena för ett tag sen, vilket fint hus dom bodde i. Är så jäkla avis. Var så kul att träffa dom, och Tulan hade blivitt så stor. Mycket roligare nu när hon börja bli en egen person och man kan prata och busa med henne :)

Vart en vända till Affären och köpt Ebba och Didrik filmen som kom med aftonbladet idag. Det är lite nostalgi i det hela, älskde den filmen när jag var liten :)

Är på konstigt humör idag, vet inte riktigt vad jag känner. Är nog bara trött tror jag, hur man nu kan vara det när man har semester.
 Nu ska jag kura ner mig i soffan och kolla på lite tv, sen sova.
Puss


Kommentarer
Postat av: Lena

hej stumpan!!



vad kul det var att ni kom hit idag!!! blev på så gott humör känner jag! =)



kram!

2008-07-29 @ 21:07:19
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0