Tisdag/Onsdag

Till min stora fasa, har jag vänt på dygnet. Sitter uppe nu och kan riktigt inte sova. Och är skit trött och sover till typ ett på dagarna. Och så ska de absolut inte vara.
Så nu när jag ändå sitter uppe så kan jag ju blogga lite, och dra min dag i små korta rader.
Vart hos farfar idag, möte upp charlotte där. Då vi upptäckte att vi hade klätt oss som tvillingar typ. Båda hade svarta kläningar och svarta leggings. Fläta i håret vid luggen, och tillome örhängen var lika.Sånna här vita pärlor.
Scary eller vad!?
Och vi hade ens inte pratat med varandra idag, om kläder eller nått.
Vi tittade på varandra som två idioter och skratta. Men jag tror vi båda tycket det var lite läskigt!
Har vi börjat tänk lika nu oxå? Det måste vara att vi är med varanda för mycket, ellerhur siz? :)
Vi kan typ avsluta varnadras meningar, utan problem. Vi är som ett gift gammal par haha mee like.. :)

Senare var vi på bibblan och låna nån bok till charlotte, och jag förnya mitt bibbla kort. Vad de nu var bra för. Har inte vart där på över fyra år haha vilken bokmal jag är.
Sen gick vi åk fika och drack super god iste.

Kvällen spendera jag hos Maral, med massa onyttiga saker och bra tv.

 

Vi vart senare in på kvällen sugen på mera onyttiga saker och brumma iväg till både Donken och Max. Måste köpa det bästa från dom olika ställena :)





Sen vart vi spymätta, som alltid :)

Det var min dag i flera rader, nu ska jag försöka sova. Vi får se hur det slutar.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0