Ny hårfärg

Har bokat en tid hos min käre vän Madde, för att bli en aningen ljusare i håret. Går inte att bli så mycket nu, för att jag är så mörk. Men det nått man kan börja på  och till slut kanske man når den punkten man vill ha.
Men det brukar ju bli bra de där ändå så.
 Men jag vill iallfall inte färga det mörkare som jag alltid brukar göra, är så trött på det så jag vill ha en förändring! Vill bli lite ljusbrun, och inte blond om det var de ni trodde haha





Tycker båda dom här färgern är fina!

Nu ska jag klä på mig och ge mig ut på en promenad.
Ha de bra folket!

Kommentarer
Postat av: Lena

Yo!



Det blev en bil idag men banken var stängd så ägaren fick inga pengar och behåller bilen till imorgon då vi ska till banken igen. =)



Mms:ar en bild imorgon om allt går vägen =)

Håll tummarna!



kram

2008-07-09 @ 20:19:54
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0