Mitt i natten!

Nu förstår jag att saker  och ting kan gå galet till när man kommer på att mn ska möblera om mitt i natten! Kommer få en chock i morgon när jag vaknar och ser allt i dagsljuset. :)
Men nu är jag och syster klara, men hon har smitit hem, typiskt henne och fösvinna lagom till allt finslip! När alla saker ska tillbaka på rätt ställe haha men jag älskar ju henne ändå.
 
Få se om jag tycker om det här sen då, jag brukar ju vara lite velig när det gäller saker och ting.

Jag har för tok för mycket ledig tid, för jag lyckas alltid med att möblera om på min semester. Brukar oftast gå några veckor in på sem innan jag börjar. Nu har det gått 3 dagar.
 Haha tur att jag ska jobba lite nästa vecka.

Jaja nog med tjat!
 
Godnatt folket !
Puss till alla mina nära och kära




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0