Måndag

Hej bloggen!
Nu har jag jobbat klart mina sex dagar i rad. Är lite slut i huvudet men, det var inte så jobbigt som jag hade tänkt. Man ska ju alltid gnälla lite, och sen blir det oftast bättre än vad man trott. :)
Nu ska jag byta om och åka hem till maral och dricka lite vin och äta räkor. Så skönt att jag har fixat min cykel nu så jag slipper gå :)
Och sen har har jag fixat sladden och cdskivan så jag kan lägga upp bilder igen, är så mycket roligare att blogga då tycker jag.

Ha e trevlig kväll folket!
Puss puss




En bild på mina blommor som jag har på min hylla. Dom har hållt i 2 veckor nu. Det är jag lite förvånad över att dom har gjort, måste vara för att jag har det lite kallt hos mig :)





Mina nya skor, jag köpte för en vecka sen typ..


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad härligt att du överlevde de 6 dagarna! =)

Hoppas du får vara lite ledig nu!



Skitsnygga skor!!!



kram!

2008-07-21 @ 20:04:42
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0