Helgen 4-6/7-08

Fredagen spenderade jag i knivsta hos min goda vän sara. Där hände det mycket roliga ting, och ett lite natt äventyr. Men vi kom trygga hem till sara senare på natten. Men roligt var det.

Lördagen spenderade jag ungefär 2 timmar hemma sen i väg till madde. Där drack vi gott vin och åt en god middag och snackade en massa skit. Så som det ska vara på tjejmiddagar :)
Mikaela var hemma från norge med. Så det var mysigt.

Söndagen
, har jag vart en vända på ikea, handlat lite nya ramar som jag hade tänkt att hänga upp, vi får se hur det blir. Nu är jag hos päronen ska äta lite middag, ska sova här. Ska till tandläkaren i morgonbitt och göra en bettskena :) sen till Anna och göra mina naglar, äntligen :)

Och imorgon börjar smestern på riktigt. Hääärligt.

Nu blir det mys och god mat.

Puss och hej


None

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som en bra helg, gumz!



Skönt med semester, det är du värd! ;)



Hoppas det går bra med bettskenan.



Kram!

2008-07-06 @ 22:08:23
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0