Ångest

Tänk att jag alltid ska ha ångest över allt. Jag tänker och tänker tills jag blir helt knäpp. Tänk om nått ska gå fel, tänk om jag inte kommer trivas, tänk om dom inte kommer trivas med mig?

Eftersom det är ett par som jag ska hyra av. Under deras hus i källaren så har dom en lägenhet, där ska jag bo! Konstigt ställe att bo på men, det är billigt plus att det faktiskt är ganska så ok Lgh.

Bara man får fixa lite så blir det nog bra. Läget är ju super bra. Så vi får se vad som händer. Det är bra tillsvidare iallfall, det är ju så svårt att hitta en Lgh i den här stan och köpa kommer jag inte kunna göra just nu så.
 
Om jag inte vill bo hemma så blir det här mycket bra. Men jag börja tycka om att bo hemma nu, men det är väl bara för att jag ska flytta til nått okänt som jag inte vet nått om.


Uscha jag är lite nervös.

Nu ska jag bada sen åka till Anna och fixa naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0