Mysdag

Dagen har bestått av lunch med girlsen på stan och shopping! Super mysigt, det är härligt med livet när man har sånna här mysiga dagar.♥

Har idag bäddat rent i min säng, med det fina lakanen som jag fick av M&P i julklapp. Dom är såå fina, älskar att dom ser så lantliga ut. Perfekt för min smak av gammalt och nytt.



Med mina vita kuddar vid fotändan. Dom har oxå blommor på sig, men det syns inte på bilden.
 Mysigt lantligt


När jag hade bäddat klart så hittade jag den här i min soffa :-)

Skönt att ha henne hemma :-) Det är som om hon aldrig vart borta.


Senare hitta jag henne här, tur att jag har ett tidningsställ. Kul att det kommer till andvändning.

Nu ska jag återgå till min och siz myskväll. Med chirre och dirre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0