Mina balla byxor

Mina nyinköpta byxor


Gillar färgen starkt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej stumpan!



Gott nytt år på dig och dina nära och kära!!!

Hoppas kvällen i Big-Vreta blir mysig!



Vilka fina sängkläder och ljuslyktor!!! Passar verkligen hemma hos dig!



Byxorna var också assnygga, är det dom vi såg på Vero moda som jag inte vågade köpa? skrattar

Du passar jäkligt bra i dom! Jag måste nog börja våga lite mer!



Bra att du köper nya kläder till den nya kroppen! ;)



kram på dig! Önskar vi firade tillsammans ikväll men det får bli en annan gång....Puss!

2008-12-31 @ 14:13:44
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina dom va :)

2009-01-07 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0