Min kära mor!

Man slutar aldrig förvåna sig över vad hon ska säga här näst. Det är nästan alltid nått roligt och konstigt.

I fredags när jag och min mor satt i bilen påväg ut till bigvreta så pratatde vi om högklackade skor. Vet inte varför med det var ämnet iallfall.
Och vi pratar lite om det, och sen så säger mamma: Det heter ju prada på engelska!
Jag: Va? vad heter prada på engelska?
Mamma: Jo, högklackade skor heter prada på engelska!
Jag: Va? haha Vad har du fått det i från?
Mamma: Djävulen bär prada!
Jag: Men mamma, prada är ett märke. Typ som Gucci eller Chanel! Söta lilla du.
Mamma: Jaha? Jag som trodde att djävulen gick i höga skor!

Haha en vanlig dag med min kära mor!

Kommentarer
Postat av: Lena

skrattar



2008-12-22 @ 13:50:47
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0