Ljusslinga

Nyss hemkommen från en dag med mamma, en mycket mysig sådan faktiskt. Tycker om min mamma♥ väldigt mycket och hon är faktiskt väldigt rolig att umgås med. Man har aldrig tråkigt om vi säger så :-)

Var på IKEA för att jag skulle köpa en ljusslinga som min kära syster har. Men på vårt ikea i uppsala så är ju allt jämt slut, så det vart ingen sån. Men vi åkte till bauhaus och där hittade jag en fin. Den är av små blommor så jag kan ha den året runt och det var ju bra. Inte bara runt julen.




Har fått sin plats i mitt lilla lilla fönster :-)

På IKEA handlade jag nya doft ljus, i äpple tror jag det va. Luktar jättegott. Även mina andra har börjar lukta nu. Så nu luktar det smaskens hos mig. Har blivitt helt såld på doftljus, har aldrig gillat det förut men nu kan jag inte sluta köpa det.

Från och med nu måste jag SLUTA köpa saker, jag behöver ABSOLUT inget mer. Kommer aldrig ta mig härifrån om jag ska fortsätta köpa mera.  Då måste jag köpa ett slott, om jag ska flytta en vacker dag.

Nu ska jag laga lite middag, kycklingkorv står på menyn -mums-
Sen blir det bara slappa framför tv, första helgen på länge som jag inte är ute och flänger så skönt att bara slappa.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad fint det blev. Jättefin ljusslinga!



Så tråkigt att det är så halt ute...blir orolig att köra då så jag kände att det var bättre att stanna hemma idag. Får komma en annan dag...



kram!

2008-12-13 @ 16:46:04
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0